Tonie kasyno jest wolne od dymu

szczęśliwe automaty do gotówki wygraj prawdziwe pieniądze i nagrody apk

Przewodniczący Branżowej grupy odpowiedzialnego hazardu (IGRG) John Хейган mówi wyłącznie z Gambling Insider o postępach przemysłem gier w wielkiej Brytanii w ostatnich latach, i o tym, czego można oczekiwać od Odpowiedzialnego hazardu tygodnia tego roku.Odpowiedzialny hazard-to jest to, co masz ochotę dużo czasu, będąc zastępcą przewodniczącego GamCare i przewodniczącym IGRG; dlaczego to takie ważne dla ciebie?Kocham tę branżę, ale przyznaję, że są ludzie, którzy mają problemy z hazardem.Zawsze mnie ciekawiło, jak operatorzy opiekują się tymi ludźmi.GamCare naprawdę znajduje się na ostrym końcu leczenia, ale wydaje mi się, że każdy, kto jest problematycznym graczem, to ktoś, kto kiedyś myślałem, że u nich nie ma problemu.Dlatego byłem bardzo zainteresowany w tym, aby przemysł połączyła się i pracowała nad profilaktyką, a nie leczeniem.Staram się zwrócić, i myślę, że dla długoterminowej stabilności i sukcesu w tej branży ważne jest, aby dbała o swoich klientów.IGRG powstała w 2014 roku; jak myślisz, hazard przemysł osiągnęła postęp w odpowiedzialny hazard od tamtej pory?Myślę, że osiągnięto ogromny postęp, ale przed nami jeszcze długa droga.W moim codziennym doświadczeniu doradztwa operatorów widzę kulturowe zmiany, jeśli chodzi o bezpiecznych gier hazardowych.Widzę więcej przywództwa góry firm, promujących kulturę odpowiedzialnego hazardu przez swoje organizacje, które mają wpływ na codzienne decyzje podejmowane przez menedżerów.Wcześniej w tym roku IGRG poinformowała o zakazie reklamy hazardu na żywo.Jak myślisz, jak to wpłynęło na problematycznych graczy do tej pory?Wciąż oceniamy wpływ zakazu, ale wcześniejszy przegląd wyraźnie pokazuje, że we wszystkich programach sportowych do wododziału pokazuje mniej reklam.Były obawy, że reklama hazardu normalizuje hazard w sporcie; widziano ją przed przełomem dzieci i ilość reklam szczerze nie lubiły.Cały przemysł zebrała się razem, aby odpowiedzieć na te obawy.Działał zdecydowanie i znacznie, dlatego młodzi ludzie i ci, którzy cierpią z powodu trudnych gier, teraz mogą oglądać imprezy sportowe, bez narażania się na bombardowani reklamami gier hazardowych.Sponsoring hazardu w piłce nożnej w ostatnim czasie znajduje się w centrum uwagi.To coś, czym zajmuje się ИГРГ?Bana "od gwizdka do gwizdka" dotyczył główne obawy konsumentów w odniesieniu do reklamy hazardu w telewizji.Odkąd zakaz został wprowadzony, zwrócono uwagę na inne obszary.Kodeks IGRG o odpowiedzialnym гемблинге w reklamie jest stale aktualizowany i to te obszary, które będziemy rozważać w przyszłości.Przechodząc do Odpowiedzialnego hazardu tygodniu, nie możesz dać nam krótki opis tego, co będzie zawierać kampania?Odpowiedzialny hazard tydzień, jak i w ciągu ostatnich dwóch lat, będzie przeznaczona na zwiększenie świadomości o tym, co to znaczy grać odpowiedzialnie.On przeznaczy dostępne narzędzia i da się zawsze wiedzieć, gdzie mogą uzyskać pomoc i wsparcie.To jest tydzień, kiedy cała branża będzie razem.GamCare będzie współpracować z IGRG w ciągu tygodnia, organizując imprezy i pracując z nami do udostępnienia zasobów na stronie internetowej.To będzie centrum informacji i narzędzi, aby pomóc ludziom zrozumieć, jak grać w gry hazardowe bardziej bezpieczne, i dla tych, którzy cierpią z powodu trudnych gier, podpiszemy je do źródeł wsparcia.W zeszłym roku otrzymaliśmy duże wsparcie od operatorów i firm działających w branży – na przykład, Jackpotjoy sponsorował kampanię na stacjach metra i Clarion finansował kampanię wpływu na portalach społecznościowych – i fajnie by było zobaczyć takie inicjatywy w tym roku.Co sprawia, że ten tydzień tak ważne?Odpowiedzialny hazard posuwają się operatorami przez cały rok, i to nie jeden tydzień.Ale to szansa dla całej branży spotykają się, aby rzeczywiście zwiększyć świadomość na temat odpowiedzialnego hazardu.Czasami pojawia się krytyka, że przemysł ciężar odpowiedzialności na gracza, a nie na siebie.Tydzień odpowiedzialnego гемблинга poświęcony promocji bezpiecznych hazardu zarówno przez operatorów, jak i ze strony konsumentów.To w dużej mierze związane z tym, że branża prowadzi dialog nie tylko z własnymi klientami, ale i z większą ilością zainteresowanymi stronami, przyjaciółmi i rodzinami klientów.Ubiegły rok był dużym krokiem do przodu.To jest o wiele bardziej poważna rozmowa.Ten rok powinien być jeszcze więcej i lepiej; ale potrzebujemy pomocy z branży, aby podzielić się sieciami społecznymi, które będziemy wykonywać stosując hashtag #RGWeek19, i zaznaczyć na naszą stronę internetową, aby kampania dotarła do jak najszerszego grona odbiorców. tonie kasyno jest wolne od dymu.