Deutsche bonus online casino

strony hazardowe online w alabamie

Dążenie do ochrony dzieci od marketingu online hazardu znajduje się w centrum uwagi nowych standardów praktyki Reklamowej (CAP).CAP pisze i obsługuje Reklamowe kodeksy wielkiej Brytanii i opublikował dziś nowe standardy dla ochrony dzieci i młodzieży przed nieodpowiedzialną reklamy hazardu, które będą stosowane Systemem standardów reklamy (ASA).W szczególności, nowe standardy zabraniają online-reklamy hazardu dla nieletnich, spisują niedopuszczalne treści, w tym animowanych postaci, celebrytów i sportowców, i uzupełniają istniejące zalecenia dotyczące таргетированию reklamy.Andrew Taylor, odpowiedzialny za регуляторную politykę w CAP, mówił wyłącznie z Gambling Insider o nowe środki.Pierwsze co nam się rzuciło w oczy, to orientacja nowych standardów w internecie-reklamy; jakie argumenty za tym stoją?Myślę, że powodem, dla którego skupiamy się na reklamach internetowych jest oczywista: jest to nowa, szybko rozwijająca się kierunek.Online-jest to część szerszej strategii ASA w tej dziedzinie; chcemy poradzić sobie z nowymi wyzwaniami, i, oczywiście, w takich dziedzinach, jak gry hazardowe, które posiadają stopień czułości do nich jak do kategorii produktów, musimy upewnić się, że naprawdę robimy to na najwyższym poziomie z punktu widzenia regulacji.Naszym celem jest zapewnienie, aby reklamy były odpowiedzialne i zgodne z kodeksem.Jak silne są wpływowe osoby w branży hazardu, zwłaszcza gdy chodzi o dzieci?Wpływowi ludzie są nowe, i to, oczywiście, bardzo głośny słowo z punktu widzenia nowego marketingowego kierunku; będziemy czekać na badania, aby dać nam wyobrażenie z akademickiego punktu widzenia próby ilościowo ocenić wpływ.Bardzo wyraźnie, że wiele osób na portalach społecznościowych, jak znane i bardzo znane, robią się dostępne dla tego rodzaju reklamy skutki.Jeśli chodzi o nas, to musi ona spełniać, jak i każda inna forma reklamy.To powinno być zidentyfikowane jako reklama, i wtedy, oczywiście, mamy wytyczne w naszych normach.Czy mógłbyś podać mi kilka przykładów obecnych wpływowych osób i skutki, które mogą mieć na dzieci w grach hazardowych?Mamy różne rozwiązania w innych obszarach wokół gwiazd telewizyjnych, w niezależnych obszarach, ja bym powiedział, promocji produktów, i to jest przykład modele tego typu marketingu, który widzieliśmy przez wpływowych ludzi.Nie widzieliśmy żadnych wyroków i decyzji ASA, w szczególności dotyczących wpływowych osób deutsche bonus online casino. Rola kierownictwa polega na tym, aby przypomnieć branży, w której sprzedają konkretny produkt, który jest wrażliwy, i należy podjąć odpowiednie środki, aby zapewnić, że są one odpowiedzialne.Na przykład, jeśli są one zachęcić kogoś na Twitterze ponownie napisać ofertę, muszą to zrobić w sposób odpowiedzialny.Kiedy czekasz na badania, aby szczegółowo komentować wpływ, działając na dzieci, jak znaleźć tę informację?Jesteśmy regulatorem, oparte na dowodach, dlatego jesteśmy otwarci na wszelkie formy dowodów.To może być badanie dzieci o tym, jak komunikował się z wpływowymi osobami w odniesieniu do hazardu.Alternatywnie możemy przeprowadzić głębsze, bardziej kontrolowanych badań, które widzieliśmy wokół reklam telewizyjnych, gdzie istnieje zainteresowanie z punktu widzenia regulacji.Z miejsca skutki, ponieważ ono pojawiło, tak szybko, czekamy, kiedy rzeczy nadrobić.Czekamy tej informacji.Ja bym powiedział, że wiemy, że u Gamble Aware istnieją pewne badania, prowadzone w dzisiejszych czasach, które są dość mocno patrzeć na pytania w Internecie i wpływowi ludzie mogą stać się tego częścią.Został zatwierdzony przez zakaz gwizdka na reklamę do wododziału podczas imprez sportowych.Ale, biorąc pod uwagę, że cała uwaga przesuwa się w Internecie, jak sądzicie, czy to pomoże?Zakaz gwizdka do gwizdka-to inicjatywa branży; wychodzi poza ramy naszych zasad, i całkiem rozsądnie, aby branżowa grupa nawiązała współpracę z własnych interesów, aby narzucić wyższe niż normy obowiązujące standardy w naszym kodeksie.Nie musimy mówić o korzyściach z tego.Jeśli chodzi o nas, reklama hazardu ma miejsce, jest specjalnie dozwolone prawem, pod warunkiem, że to ona ponosi odpowiedzialność.Nasza praca polega na tym, aby zapewnić odpowiedzialną stronę rzeczy, i to jest to, co zrobiliśmy w naszym nowym poradniku.Chcemy wyjaśnić, jak operatorzy mogą zapewnić ochronę dzieci w wieku poniżej 18 lat.Co myślicie o саморегулировании operatorów?Te decyzje muszą podejmować operatorzy, i jeśli chcą wyjść poza ramy tego, co jest napisane w kodeksie, to jest to ich sprawa.Będziemy podążać dowodom i ustalić zasady, które ograniczają reklamy i ograniczają treść tych reklam: możesz zobaczyć to w instrukcji.To standard, który instalujemy, ale całkiem rozsądnie, że branża wygra, jeśli pójdzie dalej.W raporcie czytamy, że odpowiedzialność spoczywa na operatorach w relacji operator-partner.Dlaczego to ma działać w ten sposób?Kodeks ma zastosowanie do reklamodawcy, to ogólna zasada, i jest on stosowany nie tylko w grach losowych, ale i w każdej firmie korzystającej z partnerskie relacje.Jest oczywiste, że są one częścią tych nowych metod marketingu online, i jeśli jesteś sprzedawcą, można kontrolować tych, którzy reklamuje swoje produkty, usługi i marki, i ponosi za nich odpowiedzialność.Jest oczywiste, że w tym łańcuchu zaangażowanych jest wiele osób, i wpływowi ludzie niczym nie różnią się od roli agencji reklamowej, kiedy zatrudnić agencję do tworzenia reklam dla ciebie.Ostatecznie, użytkownik ponosi odpowiedzialność za tę reklamę.Co sądzicie o planach regulatorów, chcących wprowadzić całkowity zakaz?Zdajemy sobie sprawę, że reklama hazardu powoduje szersze społeczne obawy, ponieważ jest to najważniejsza część rynku.Ludzie, którzy nie lubią hazard, nie zajmują się nimi; jednak reklama-to jest to, co widzą.Przypuszczam, że wielu ludzi ma z tym problem na tej podstawie, i to całkiem rozsądne dla nich.Nasz punkt widzenia jest taki: jeśli produkt, a jest to bardzo częste moment dla wszystkich produktów, może być legalnie sprzedawane, może być zgodne z prawem рекламирован, jeśli odbywa się w sposób odpowiedzialny.W tym cała celem naszych zasad i kodeksów, i właśnie to robimy z naszymi standardami, dając do zrozumienia, co oznacza, że odpowiedzialna reklama hazardu. chris tucker bilety riverwind kasyno.